Geef me je hand, geef mij ze allebei.
Ik zal je proberen te leiden in dat klasje van mij...
Je bent welkom, je mag er zijn.
Iedereen is zichzelf en dat is fijn!!

zondag 20 februari 2011

Hartjes!

De hele week stonden hartjes, kleur rood en graag zien centraal.
De kleuters luisterden naar verhaaltjes die ze dan navertelden aan elkaar in de boekenhoek.
'Raad eens hoeveel ik van je hou' was een groot succes!
We speelden een spelletje met verschillende hartjes: dezelfde zoeken, hartjes sorteren,...
In de knutselhoek maakten we 2 grote harten met crêpe-papier en froezelpapier.
We knipten kleine hartjes en knipten ook onze hartenkaart voor mama en papa helemaal zelf uit.
Sommige sloebers hadden nog een beetje hulp nodig van de juf!!



Experimenteren met de handen in de verf was een hele leuke activiteit. Niemand is nog  bang om hun handen 'vuil' te maken, integendeel, sommigen willen de armen ook al in de rode verf zetten!!
Tenslotte werkten we de verrassing voor mama en papa af en telden we de hartensnoepjes om ze dan in zakjes te steken!
Ook oefenden we nog eens ons liedje van de hartjes om zo onze liefste mama en papa eens goed te verwennen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten