Geef me je hand, geef mij ze allebei.
Ik zal je proberen te leiden in dat klasje van mij...
Je bent welkom, je mag er zijn.
Iedereen is zichzelf en dat is fijn!!

zaterdag 15 oktober 2016

Mijn dier!

Deze week leren we over dieren. Er kwamen allerlei dieren op bezoek!

We boetseerden brokjes voor de honden en de poesjes met plasticine...
 Samen met de stagiaire speelden we een memory...
 We keken in dierenboekjes...
 We sorteren beren volgens kleur...

 We kleuren een kleurplaat van verschillende dieren...
 De poes van juf Mia kwam op bezoek. We voelden hoe zacht de poes is, wat de poes eet en drinkt en waarmee ze graag speelt...
 Waar slapen en wonen de dieren? We sorteren de diertjes bij hun woonst...
 We maken een hokje voor de dieren met de blokjes...

 We maakten dierenpuzzels...
 We kwamen tot rust bij een echte dierenyoga!
 En James, de hond van juf Conny, kwam ook goeiedag zeggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten