Geef me je hand, geef mij ze allebei.
Ik zal je proberen te leiden in dat klasje van mij...
Je bent welkom, je mag er zijn.
Iedereen is zichzelf en dat is fijn!!

zondag 5 oktober 2014

Mijn dier

Naar aanleiding van werelddierendag zetten we de huisdieren in de kijker:

We knipten en plakten stofjes voor onze lappenkat:
We schilderden een 'accordeonhond':
 We oefenden de ruimtebegrippen in met de dieren en hun huisjes:
We kropen rond als echte hondjes:
Er kwam 'hoog bezoek': Meneer konijn van Marlon (vlinderklas) kwam een kijkje nemen in de klas:
We plakten een hond na. Hiervoor moesten we goed luisteren naar de juf. Ook moesten we goed kijken naar het voorbeeld:
We kleurden de 'huisjes' van de dieren. We kregen ook een werkje om de dieren in het juiste 'huisje' te plakken. Zo weten we nu dat de vogel in een kooi woont, de poes slaapt graag in haar mandje, de hond in zijn hondenhok en de vis zwemt rond in een aquarium...
En ziehier, onze beestenboel:
Alara was deze week 3 jaar!! Hiep hiep hoera!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten