Geef me je hand, geef mij ze allebei.
Ik zal je proberen te leiden in dat klasje van mij...
Je bent welkom, je mag er zijn.
Iedereen is zichzelf en dat is fijn!!

vrijdag 7 september 2012

Dag school!

We zijn terug gestart! Maandag mocht ik 13 flinke bijtjes in mijn klasje ontvangen!
En ja, we mochten direct al feestvieren. Kjenta werd 3 jaar!!
Gelukkige verjaardag grote meid!! Papa en mama, bedankt voor de lekkere snoepjes!!
We verkenden ons klasje en vonden leuk speelgoed!!
 We stempelden een boekentasje in een leuke kleur!
 
 We sorteren speelgoed: groot en klein!!
 En maakten er ook al een werkblaadje van...
Juf vertelde ook een verhaaltje: 'Julie gaat naar school'
Julie mag voor de 1ste keer naar de kleuterklas. In de klas valt er veel te gebeuren. Zo mag ze met haar handjes schilderen, op de glijbaan spelen en ook leuke liedjes zingen met de juf...

We kleurden ons kenteken...

 
We stempelden een leuk bijtje om op te hangen in de klas. Zo weten we welke bijtjes aanwezig zijn in de klas en welke er thuis zoemen!
 Volgende week komt er nog een nieuw vriendje in de klas. Wie zou dat toch kunnen zijn??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten