Geef me je hand, geef mij ze allebei.
Ik zal je proberen te leiden in dat klasje van mij...
Je bent welkom, je mag er zijn.
Iedereen is zichzelf en dat is fijn!!

zondag 22 januari 2012

Tanden poetsen!


Deze week werken we rond het thema 'pret in bad'.
We leren de verschillende materialen kennen die we nodig hebben om ons te wassen maar we leren ook hoe we onze handen moeten wassen, tanden moeten poetsen, neuzen moeten snuiten,...
Daarom vraag ik jullie om op donderdag 26 januari een tandenborstel en een beker mee te geven met je kleuter. Zo kunnen we in de klas onze tanden leren poetsen. 


Ook zullen we een zakdoekdooshouder maken. Om deze te kunnen gebruiken, vraag ik om een volle zakdoekdoos mee te brengen!

Bedankt!
Vele schuimgroetjes, 
juf Ruth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten