Geef me je hand, geef mij ze allebei.
Ik zal je proberen te leiden in dat klasje van mij...
Je bent welkom, je mag er zijn.
Iedereen is zichzelf en dat is fijn!!

zaterdag 2 oktober 2010

WEEK VAN HET SPEL!

Deze week stond alles in het thema van het spel! Het doel was dan ook leren 'samenspelen' wat niet voor iedere kleuter zo evident is.
De kleuters mochten gezelschapsspelletjes meebrengen. En ook de juf had er een aantal mee. De kleurenrups viel goed in de smaak!

Ook maakten we samen een grote treinbaan zodat onze trein van dorp naar dorp kon reizen om de mensen en/of dieren thuis te brengen. 

Tijdens de activiteit van beeldende vorming maakten we een schitterend groepswerk. We schilderden Elmer de kleurenolifant. Kijk maar naar het resultaat:

En bovenop dit alles mochten we deze week feest vieren want Seda werd maandag 3 jaar!! We mochten allen smullen van de lekkere taart die de mama van Seda had gebakken!!
Gelukkige verjaardag Seda!! 

Volgende week werken we rond het thema 'bonte kleuren'. Iedere dag zetten we een kleur centraal. In het zoefboekje van jullie kleine bengel zit een briefje welke kleur wanneer centraal staat!
Prettig weekend en tot maandag!!

2 opmerkingen:

  1. olifant is nog goed gelukt hé!en die taart ziet er lekker uit hmmm....grtjs sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sta ook versteld van mezelf dat de olifant gelukt is! Ook de kleuters hebben er hun werk van gemaakt om mooi binnen de lijnen te schilderen! ;-)
    En ja, de taart was heerlijk!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen