Geef me je hand, geef mij ze allebei.
Ik zal je proberen te leiden in dat klasje van mij...
Je bent welkom, je mag er zijn.
Iedereen is zichzelf en dat is fijn!!

woensdag 1 september 2010

1 september!!

De eerste schooldag zit er op! We zijn met 9 kapoenen gestart. Ze hebben al goed de klas verkend. Er speelden kleuters met de trein en de dieren en anderen maakten huisjes en boten met de magneetblokjes. Erin maakte al een mooie ketting voor juf Ruth.
Na ons koekje en sapje kleurden we ons kenteken in en maakten we een kroon: 'Hoera, ik zit in de eerste kleuterklas!'
Op het einde van de voormiddag luisterden we naar ons afscheidsliedje en dan was het tijd om naar huis te gaan!
Morgen is er weer een nieuwe dag!!

1 opmerking:

  1. Ik vind het een superleuk initiatief dat we zo wat kunnen meevolgen wat onze kleuterjes allemaal doen. Heb de pagina alvast bij mijn favorieten gestoken ;).
    Groetjes , Wanda ( Mama van Brennan)

    BeantwoordenVerwijderen